Refund Policy
• In case of damage or issue in the product; please take a photo of the item and contact the customer service team via support email izone.ae1@gmail.com within 24 hours of receiving the product and our customer service team will be happy to assist you
• You have the right to return the purchased products and receive a full refund within 24 hours of delivery if the product is still sealed with the original wrap and packaging. Please note that refunds will take up to 8 working days to process and up to 30 days to reflect the same card used in the purchase & after checking product conditions.
• You have the right to cancel the order while processing & just before dispatch from the warehouse to your delivery address, without any deduction or additional fee. Please contact the customer service team immediately if you wish to cancel the order.
• In case a refund is accepted by Izone after dispatching, please note that some fees will not be refunded such as delivery costs or gift wrapping.
• Gifts with purchase also need to be returned along with the product for exchange/refund
• Games (Software), Accessories, Subscription Cards, Gift Cards, and Digital products cannot be exchanged or refunded. However, some accessories & hardware have different warranty conditions depending on the manufacturer only if mentioned on the product page. The warranty covers manufacturing defects only and the physical damage is not covered.
• In case of misuse of the product, Izone will notify you with an official report by a service Izone, and share alternative options if available.
• The original receipt or invoice must be available for refund or exchange claim
• Products on sale or discount cannot be refunded; they can only be exchanged within 3 days of purchase if proven to have manufacturing defects after sending the product to the supplier for assessment.
• All bundled items required for exchange/refund
• Digital codes & cards (iTunes, Xbox, PlayStation, Spotify, etc.. gifts cards), once ordered, cannot be exchanged or refunded.
• For issues with digital cards (products) customers to approach the Platform directly
• في حالة حدوث تلف أو مشكلة في المنتج ؛ يرجى التقاط صورة للمنتج والاتصال بفريق خدمة العملاء عبر البريد الإلكتروني للدعم izone.ae1@gmail.com في غضون 24 ساعة من استلام المنتج وسيسعد فريق خدمة العملاء لدينا بمساعدتك.
• لديك الحق في إرجاع المنتجات المشتراة واسترداد المبلغ المدفوع بالكامل في غضون 24 ساعة من التسليم إذا كان المنتج لا يزال مغلقًا بالغلاف الأصلي والعبوة. يرجى ملاحظة أن المبالغ المستردة ستستغرق ما يصل إلى 8 أيام عمل للمعالجة وما يصل إلى 30 يومًا لإظهار نفس البطاقة المستخدمة في الشراء وبعد التحقق من حالة المنتج.
• لديك الحق في إلغاء الطلب أثناء المعالجة وقبل الإرسال مباشرة من المستودع إلى عنوان التسليم الخاص بك ، دون أي خصم أو رسوم إضافية. يرجى الاتصال بفريق خدمة العملاء على الفور إذا كنت ترغب في إلغاء الطلب.
• في حالة قبول izone لاسترداد الأموال بعد الإرسال ، يرجى ملاحظة أنه لن يتم رد بعض الرسوم مثل تكاليف التوصيل أو تغليف الهدايا.
• يجب أيضًا إرجاع الهدايا التي تم شراؤها مع المنتج للاستبدال / استرداد الأموال.
• لا يمكن استبدال أو استرداد الألعاب (البرامج) والملحقات وبطاقات الاشتراك وبطاقات الهدايا والمنتجات الرقمية. ومع ذلك ، فإن بعض الملحقات والأجهزة لها شروط ضمان مختلفة اعتمادًا على الشركة المصنعة فقط إذا تم ذكرها في صفحة المنتج. يغطي الضمان عيوب التصنيع فقط ولا يغطي سوء الاستخدام
• في حالة إساءة استخدام المنتج ، سوف يخطرك izone بتقرير رسمي من مركز الخدمة ، ومشاركة الخيارات البديلة إذا كانت متوفرة.
• يجب أن يكون الإيصال أو الفاتورة الأصلية متاحين لمطالبة الاسترداد أو الاستبدال.
• لا يمكن استرداد المنتجات المدرجة تحت العروض و الخصومات ؛ لا يمكن استبدالها إلا في غضون 3 أيام من الشراء إذا ثبت وجود عيوب في التصنيع بعد إرسال المنتج إلى المورد للتقييم.
• جميع العناصر في الحزم المجمعة مطلوبة للاستبدال / استرداد الأموال.
• لا يمكن استبدال الرموز والبطاقات الرقمية (اي تيونز و اكس بوكس و بلاي ستيشن و سبوتيفي وما إلى ذلك. بطاقات الهدايا) بمجرد طلبها ، أو استرداد قيمتها.
• بالنسبة للمشكلات المتعلقة بالبطاقات الرقمية (المنتجات) ، يجب على العملاء التعامل مع النظام الأساسي مباشرةً.